Biorezonans tedavisi gören hastaların izlenimleri

Oğlumuz Mehmet 6 aylık olup ek gıdaya başladığımızda birçok gıdanın dokunup alerji yapığını farkettik. Bununla ilgili çareler aramaya başladık. Bu süreçte bulabildiğimiz ya da önerilen bilgi, süt ve süt içeren tüm gıdalardan uzak durmamızdı... Bu gerçekten çok ciddi bir diyet gerektiriyor hem anne hem de bebek için. Bu zorlu dönem yaklaşık 1 yıl devam ettikten sonra tesadüf eseri Dr. Hasan İlkehan'ın internetteki blogunu okudum ve hemen iletisime geçmeye karar verdim. İlk görüşmeden itibaren Doktor Bey'in ve ekibinin samimi ve uzman yaklaşımı bizi etkiledi. Yaklaşık 7 seans sonunda Mehmet iyileşmiş, alerjilerinden ve vücudunda bulunan bakteri, mantar gibi ona zarar veren etkenlerden kurtulmustu. Bu bizim için inanılmazdı. Dr.Hasan İlkehan'a ve ekibine çok ama çok teşekkür ediyoruz.. "Biorezonans"ın geleceğin tıbbı olduğuna gönülden inanıyoruz.
Ayşegül KOPDAĞ


Uzun süredir (yaklaşık 15 yıldır) bel fıtığı rahatsızlığı çekiyordum. Her sene en az bir kez tekrarlayan bu durum gerek günlük gerekse iş yaşamımı çok olumsuz etkiliyordu. Biorezonans ile tedavinin sigara bırakmada etkili olduğunu uzun zaman önceden biliyordum. Tesadüfen bir radyo programında “Bel Fıtığı” tedavisinde de bu ”Tamamlayıcı Tıp” uygulamasının etkili olduğunu öğrendim. Ertesi gün iletişime geçerek randevu aldım. Hiç düşünmeden Kasım 2013 sonunda seanslara başladım. Haftada bir gün olan seanslarım iki ayda tamamlandı. Ancak daha dördüncü seanstan itibaren günlük yaşantım normale döndü. Ayrıca stresli bir mesleğim olması nedeni ile gece uykularım düzensizdi, inanması zor ama seanslara başladığım günden itibaren kaliteli uykunun nasıl olduğunu anladım. Gerek rahatsızlığımda gerekse günlük yaşamımda olumlu etkisi olan bu yönteme, iki ayda bir sadece terapi (vücudumu yenileme) amaçlı ve rahat bir günlük yaşam geçirebilmek için devam etme ihtiyacı duydum. Bunların dışında, gerek doktorlarımızın gerekse asistanlarının güler yüzlü ve hoş sohbet olduklarını belirtmek istiyorum. Sanki tedavi merkezine değil, bir dostunuzu ziyarete gitmişsiniz hissi uyanıyor insanda. Gerçekten Premier insanlar. Hepsine emeklerinden dolayı teşekkür ediyor, sevgilerimi sunuyorum.
İyi ki varsınız.
Nuri ÖZER

Yaklaşık 1,5 sene önce bir anda başlayan kaşıntılarım sonucunda alerji ile tanıştım. Bir sene boyunca neredeyse 2 günde bir alerji ilacı kullanmak zorunda kaldım. Alerji ilaçları maalesef tedavi etmiyorlar, yalnızca etkili oldukları süre içinde rahatlamanızı sağlıyorlar. Artık, yan etkilerinden dolayı ilaç almaktan bıktığım ve kendimi çok çaresiz hissettiğim bir zamanda bir gazetede ünlü bir sporcumuzun biorezonans sayesinde alerjilerinden kurtulduğunu okudum. Yaklaşık 1 - 2 bekleme ve araştırma süresinden sonra ailemin, etrafımdakilerin şüpheli yaklaşımlarına rağmen (çünkü herkesin ilk defa duyduğu bir yöntemdi) tedaviye başlama kararı aldım. İlke Biorezonans, ruh ve bedeni bir bütün olarak değerlendirdiklerinden kişisel gelişim uzmanları Ayşe Hanım ile çalışmaya başladık. Üç ay önce alerji tedavim bitti ve o günden beri ufak tefek kaşıntılarım olsa da ilaç kullanmayı tamamen bıraktım. Başta Dr. Hasan İlkehan olmak üzere bütün ekibe çok çok teşekkür ediyorum. Bedensel ve ruhsal daha sağlıklı ve iyi hissetmemi sağladıkları için... Özellikle alerji sorunu olan kişilerin mutlaka denemelerini tavsiye ediyorum.
Asu Evran

Bir aile dostumuzun vasıtası ile geçen sene Dr. Hasan İlkehan ve ilk defa duyduğumuz Biorezonans tedavi sistemi ile tanıştık.. Oğlumuzun Nöromotor Retardasyon rahatsızlığı vardı ve şiddeti bazen çok fazla olan nöbetlerine faydası olabileceğini düşünerek seanslarımıza başladık.. Bugün 20.seansımızı tamamladık oğlumla... Önceleri her haftaydı, sonra 15'te bire çıktı..  Ve 2 seanstır ayda bir devam ediyoruz.. Önce alerjimizin olduğu maddeleri temizledik... Arkasından çok zayıf olan bağışıklık sistemimizi ve nöbetlerimizi minimum duruma getirmek için tedavimize başladık.. Gerçekten bilhassa bağışıklık açısından büyük ilerleme var... En son grip salgınında annesi dahil serum bağlanırken biz hiç bişey olmadan o günleri geçirdik.. Nöbetlerimizde de bilhassa son bir ayda gözle görülür bir şekilde şiddetinde ve sıklığında azalma var... Uzun sözün kısası Sn.Hasan Bey'den ve tedavisinden çok memnunuz...
Selahattin Oğuz Ersoy

Birçok sağlık problemi olan ben, ümitsiz vakaydım. Özellikle düşürülemeyen yüksek şeker, en büyük sorunumdu. Diabet ile birlikte böbreklerimde de büyük sıkıntı vardı. Şimdi şekerim normale döndü. Çok mutluyum. Böbreklerim de daha iyi. Ağır kalp yetmezliği nedeniyle genel durum çok kötüydü. Biorezonans tedavisi ile günlük aktivitem çoğaldı. İlaçsız bir tedavi olması ayrıca önemli bir avantaj oldu. Hocam Hasan İlkehan'a ve zarif çalışanlarına teşekkür ederim. İyi ki varsınız.
Fehime Biroğlu

Zayıf olan bağışıklık sistemim biorezonans tedavisi sonrası gözle görülür bir şekilde güçlendi. Uzun süredir devam eden alerjim geçti. Biorezonans'tan sonra kendimi çok daha zinde ve sağlıklı hissediyorum. İlke Biorezonans çalışanlarına ve Dr. Hasan İlkehan'a çok teşekkür ederim.
Pınar Kayacı

                                                            Devamı için tıklayınız.






Hiç yorum yok: