Birezonans tedavisi gören hastaların izlenimleri...

Galip Çini:
"Dört seneden beri süre gelen idrar yolu iltihabı ve dinmeyen sırt ağrılarımı maalesef çözemedim. Ne gittiğim doktorlar ne de kullandığım ilaçlar bir fayda sağlamazken Dr. Hasan Bey ile biorezonans tedavisine başladık. Açıkça söylemek gerekirse tedavide kullanılan cihaz bile zihnimde soru işaretleri yaratmaya yetti. Onca ilacın yapamadığını nasıl yapar? diye sordum. Ama sabırla seanslara ve beraberinde bana verilen perhizlere sıkı sıkı uydum ve on ikinci seansımı bitirip bu yazıyı yazmaya karar verdim. Halen tedavim devam etmekte ve süreçte önce fiziksel ağrılarımdan, sonrasında idrar yolu enfeksiyonu tedavisinde ilaç yan etkilerinden, denge ve zindelik kaybı gibi tüm problemlerimden arınmış durumdayım. Güne daha iyi başlıyor, geceleri rahat uyuyorum. Şunu da belirtmekte fayda var sanırım yaşım 80.. Ama artık 40 gibi hissediyorum diyebilirim. Dr. Hasan Bey'e şükranlarımı sunar ve bu tedavinin öncülerinden olarak bir çok hastaya şifa dağıtmasını temenni ederim. "

Birben & Ferhan Seyyidoğlu:
"Biorezonansı 'Kaybedecek birşey yok' düşüncesiyle denemek istedik. Sonuçta hem eşimin yıllardır süren tahıl poleni alerjisi, hem bilmediğimiz başka bir çok hassasiyetlerimizden arındık. Ayrıca, ortopedi ameliyatım sonrası ağrıları azaltmak hem de iyileşmeyi hızlandırmak konusunda da çok olumlu katkılar sağladı. Sevgili Hasan Bey'in sakin ve huzur dolu dostluğu ise bizim bu süreçteki çok önemli bir diğer kazanımımız oldu. Belirli periyodlarla gidip yenilenmek, arınmak artık bizim için kaçınılmaz bir alışkanlık olacak gibi görünüyor. Hasan Bey'e ve ekibine çok teşekkür ediyoruz. Sevgiler..."

Tulu Sürenkök:

"Yıllardır geceleri beni uyutmayan mide sancılarımdan biorezonans seansları sayesinde kurtuldum. Sayın
Dr. Hasan İlkehan'ın titiz tetkiklerine, doğru bir planlamayla uyguladığı biorezonans tedavisine çok şey borçluyum."

Ayşe Gülay Hakyemez:
"Biorezonans ile tanışmamı Dr. Hasan İlkehan'a borçluyum. Hipotiroidi neticesinde bozulan metabolizmamı düzene soktu. Bu yaşıma kadar farkedilmemiş ve kronikleşmiş buğday alerjimi ortaya çıkarttı. Tedavi için Biorezonans terapilerim devam ediyor. Üç seanstan sonra enerjimi geri kazandığımı fark ettim. Şimdi hararetle öneriyorum tüm dostlarıma.."

Gül Hasbudak:
"Beş yaşındaki kızımın alerjik astımını  biorezonans ile tedavi eden Dr. Hasan İlkehan'a teşekkürü bir borç bilirim. Bu tedavi yönteminin yaygınlaşması dileğimle.."

Vildan Esmer:
"Biorezonans’la 2011 yılında tanıştığımda, geçirdiğim önemli ameliyatın  üzerinden tam bir yıl geçmişti. Ameliyat sonrası doktorumun verdiği koruyucu hapın yan etkisi olan kemik ağrıları ile baş etmeye çalışıyordum. İş koşuşturmaları ve ağrılarımla birlikte nasıl yaşayacağımı düşünürken Biorezonans yolu ile tedavi yöntemini anlattı Dr. Hasan İlkehan… Dr. İlkehan'ın  hekimliğine ve kişiliğine duyduğum güvenle  hemen tedaviye başladık. Birkaç seans sonra yeniden doğmuş gibi hissettim, ağrılarım yok oldu ve ben eskisinden daha çok koşturup daha az yorulmaya başladım. Sonrasında da mucize diyebileceğim bir sürü olaylar zincirine şahit olmaya başladım.. Tedavi sayesinde metobolizmam ve bağışıklık sistemim güçlendi.
İki  yıldır grip olmuyorum, dudağımda arasıra kendini gösteren uçuklar artık yok. Çevremdeki herkese anlatıyorum, etkilenip tedavi olan birçok tanıdığımın rahatsızlıkları da  iyileşti veya iyileşme yoluna girdi.
Bence Biorezonans geleceğin tedavi yöntemi olma yolunda... Sana çok çok teşekkür ediyorum Sayın Dr. Hasan İlkehan.  Sevgiyle..." 

Funda Aygil:
"Okulumun velilerinden biri vasıtasıyla biorezonans ile tanıştım. Kanser tedavisindeki başarısını görünce de çok etkilendim. Boyun sorunlarımı biorezonans ile tedaviye kara verdik. Çok iyi gidiyor. Sırt üstü yatamıyordum. Yavaş yavaş yatabiliyorum artık. Başımı iki yana zor çeviriyordum, bayağı rahatladım."

Olcay Aygil:
"Bacak, bel, diz, ellerim hep arızalı... Sırtüstü yatınca belim ağrıyordu. Yan da yatamıyorum. Bacağım ağrıyordu. Bioreozonans terapilerinden sonra ağrılarım nispeten geçti. Başta çok ümitsizdim. Şimdi iyileşme sürecine girdiğimi hissediyorum." 

Turan Adil:
"Yıllardır her gece yatmadan evvel süt içerim. Meğer süt alerjim varmış. Doktor Hasan Bey'in biorezonans terapileriyle mide sancılarından kurtuldum. İlginç bir teknik... Denemeye değer."

3 yorum:

MorŞiir dedi ki...

Deneyeceğim hemde en kısa zamanda.Sürekli kullanmak durumunda olduğun ilaçtan kurtulma ümidim var...

Galip Çini dedi ki...

4 seneden beri süre gelen idrar yolu iltahabı ve dinmeyen sırt ağrılarımı maalesef çözemedim. Ne gittiğim doktorlar nede kullandığım ilaçlar bir fayda sağlamazken Dr. Hasan bey ile biorezonans tedavisine başladık. Açıkça söylemek gerekirse tedavide kullanılan cihaz bile zihnimde soru işaretleri yaratmaya yetti. Onca ilacın yapamadığını nasıl yapar diye sordum. Ama sabırla seanslara ve beraberinde bana verilen perhizlere sıkı sıkı uydum ve on ikinci seansımı bitirip bu yazıyı yazmaya karar verdim. Halan tedavim devam etmekte ve süreçte önce fizksel ağrılarımdan, sonrasında idrar yolu enfeksiyonu tedavisinde ilaç yan etkilerinden, denge kaybı ve zindelik gibi tüm problemlerimden arınmış durumdayım. Güne daha iyi başlıyor geceleri rahat uyuyorum. Şunu da belirtmekte fayda var sanırım yaşım da 80 ama artık 40 gibi hissediyorum diyebilirim. Dr. Hasan beye şükranlarımı sunar ve bu tedavinin öncülerinden olarak bir çok hastaya şifa dağıtmasını temenni ederim. Galip ÇİNİ

Adsız dedi ki...

Benim de kontak dermatit alerjim var. Çok kotuydum. Sürekli tekrarlıyordu. Biorezonansa başladım. Hasan beye gittim. Aylarca devam etti tam iyileştimbitti dedik yeniden tekrarladı. Hemen tedavi edilir izlenimi yanlış mlsf. Başarısız vakalar da var. Yıllarca tedaviye devam da maddi olarak da zor. Moral olarak da zor.